تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
رویای گواردیولا در یوونتوس با اعتباری 5 یورویی!

رویای گواردیولا در یوونتوس با اعتباری 5 یورویی!

«ترک منچستر و رفتن به تورین و پذیرش سرمربیگری باشگاه یوونتوس به عنوان چالشی جدید در دوران کاری گواردیولای اسپانیایی» یکی از عجیب‌ترین شایعات رسانه‌های ایتالیایی در یک هفته اخیر بوده است. جورجو میکله‌تی روزنامه‌نگار و یکی از مجریان برنامه‌های ورزشی در شبکه‌‌های تلویزیونیِ ایتالیا در گفتگو با RMC Sport Live Show ضمن مسجل دانستن جدایی مکس الگری و لوچانو اسپالتی سرمربیان یوونتوس و اینتر ناتزویوناله، گزینه‌های احتمالی این دو باشگاه برای نشستن بر نیمکت مربیگری‌شان را معرفی کرده و در عین حال نظری عجیب نیز در مورد شایعه پیوستن پپ به یووه بیان کرده است.

 

 

اسپالتی یا الگری؛ کدامیک زودتر از باشگاه‌های فعلی‌شان خواهند رفت؟ به اعتقاد من هر دو! الگری و اسپالتی هر کدام بنا به دلیلی متفاوت از باشگاه‌هایشان کنار گذاشته خواهند شد. الگری و یووه که به پایان مسیر همکاری بسیار نزدیک شده‌اند. مکس در باشگاهی که این روزها بیشتر از همیشه به برد نیاز دارد بیشتر از هر زمان دیگری از پیروزی‌های حیاتی فاصله گرفته و شاید تنها بازگشت دوباره یووه به رقابت‌های لیگ قهرمانان باعث تغییری موقت در سرنوشت او و بانوی‌پیر شود. در حال‌ حاضر من همه چیز را 50‐50 می‌بینم و نمی‌توانم با قاطعیت از گزینه نشستن بر نیمکت مربیگری یووه در فصل آتی صحبت کنم. اما زیدان را گزینه‌ای خوب و محتمل برای بیانکونری می‌بینم و حاضرم سر نیامدن گواردیولا به یووه نیز شرط‌بندی ‌کنم! شایعه مربیگری پپ در تورین برای من تنها به اندازه یک اسکناس 5 یورویی اعتبار دارد! در سوی دیگر پیوند اسپالتی و اینتر ناتزیوناله را نیز باید تمام شده دانست. اگر کنترل تمام امور در دستان ماروتا باشد و او اختیار تام داشته باشد بدون شک آنتونیو کونته را بر مسند سرمربیگری نراتزوری خواهیم دید اما اگر فشارهای سایر مدیران و البته هواداران اینتر مانع از تحقق رویاهای ماروتا شود آن وقت است که بار دیگر شاهد بازگشت ژوزه مورینیو به میلان خواهیم بود.

 

گفتنی است قرارداد فعلی ماسیمیلیانو الگری و لوچانو اسپالتی با یووه و اینتر به ترتیب تا تابستان 2020 و 2021 اعتبار دارد. همچنین الگری پنجمین و اسپالتی دومین فصل حضورشان در این دو باشگاه را سپری می‌کنند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: